niedziela, 5 stycznia 2014

Fizjoterapia cud XXI wieku

Czasami wynikają w życiu niemiłe wydarzenia - różne wypadki, złamania itp. po których jesteśmy zagipsowani na kilka ładnych dni czy tygodni. Sama parę dni temu miałam zabieg chirurgiczny na kolanie. Spędzanie kolejnych dni w łóżku było dla mnie męczarnią. Co prawda miałam trochę czasu,aby przeczytać wszystkie zaległe książki, ale brak możliwości ruchu mnie drażnił. Pojawił się pomysł, żeby wypożyczyć wózek inwalidzki. Nie jest to nazbyt drogie. To godna pochwały idea, zwłaszcza, że bardzo często potrzebujemy wózka inwalidzkiego na niedługi czas, a nie na stałe, dlatego nie opłaca się go kupować. Przeczytałam również, że można wypożyczyć tak zwane wózki aktywne, które umożliwiają inwalidom uprawiać właściwie wszystkie sporty. Jeśli jesteś zainteresowana tym tematem, zerknij tutaj: PolySystem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz